fbpx
Top
Image Alt

Intrebari frecvente

1. De ce sa aleg cosmetice coreene?

Cosmeticele coreene sunt dezvoltate de medici dermatologi de top din Coreea, care creează formule potrivite chiar și celor mai sensibile tipuri de ten. Procesul de testare pentru ingrediente este extrem de riguros, cu noi produse scoase pe piață într-un ritm alert. Secretul succesului? Simplitatea și focusul.

Un trend observat pe piața coreeană este tendința companiilor cosmetice de a adopta rapid descoperirile din sectorul bio-medical. În general, cu o listă de ingrediente scurtă, unice, dar esențiale și mai mult decât eficiente, compoziția lor este simplă și, totuși, potrivită chiar și pentru cei care au cele mai înalte standarde în materie de beauty. Cosmeticele potrivite stârnesc apetitul pentru îngrijirea pielii grație rezultatelor vizibile.

2. Cum comand?

Pe site: adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Cumpara” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi. Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat
  • vizualiza costul produselor alese
  • scoate un produs din cos (apasand pe butonul r„sterge”)

Cand doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Telefonic: numarul de telefon la care ne poti contacta este 0744 699 040, de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 18:00.

3. Care sunt modalitatile de plata?

Ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • plata in numerar/ramburs: la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid
  • plata online: prin card bancar indiferent de modalitatea de livrare aleasa. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactiile online. Dupa finalizarea comenzii, vei fi redirectionat/a automat pe o pagina securizata unde va trebui sa urmezi instructiunile primite. Dupa finalizarea platii, vei primi pe adresa de email o notificare de confirmare a platii.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul ca Netopia nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Tranzactia prin sistemul de plati Netopia va aparea pe extrasul de cont cu de numirea SKINCARE BEAUTY SRL.

  • plata prin transfer bancar: la inregistratrea comenzii ai posibilitatea de a alege plata prin banca/transfer bancar. Plata se face in baza facturii proforma emise de catre SKINCARE BEAUTY SRL si trimise pe adresa de mail asociata contului. Factura proforma este valabila 2 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa confirmarea platii.

4. Pot să primesc factură pentru comanda făcută?

Da, factura se va emite si se va expedia impreuna cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

5. In cat timp se proceseaza si se livreaza comanda?

Termenul de livrare este de maxim 2 zile lucratoare de la data preluarii comenzii. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra. Livrarea se face de catre societatea de curierat rapid Fan Courier in termen de max. 2 zile de la receptionarea coletului.

In cazul in care doresti sa mentionezi anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, le vei introduce in campul de observatii inainte de finalizarea comenzii.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc vei fi instiintat/a in acest sens.

6. Pot să anulez o comandă deja plasata?

Da, pentru anularea unei comenzi, fie ca este achitata sau nu, contacteaza-ne la numarul de telefon 0744 699 040 sau pe adresa de email comenzi@skinbeauty.ro si solicita anularea comenzii.

In cazul in care plata a fost efectuata online/cu cardul, tranzactia va fi anulata urmand ca returul contravalorii acesteia sa se efectueze in 3 – 15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta a cardului.

7. Pot sa returnez un produs?

Da, conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.

In cazul in care se opteaza pentru:

  • Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
  • Rambursarea contravalorii produsului, va fi facuta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea de catre S.C. SKINCARE BEAUTY S.R.L a coletului cu produsele returnate.
  • Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile calendaristice de la receptionarea de catre S.C. SKINCARE BEAUTY S.R.L a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute
  • Produse care au fost testate/utilizate
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusuri prin transferul produsului altei persoane.

Pentru a realiza returul unui produs, urmeaza pasii de mai jos:

  • Asigura-te ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus
  • Completeaza formularul standard de retur pe care il poti accesa aici
  • Contacteaza serviciul Relatii Clienti prin email la adresa  suport@skinbeauty.ro sau telefonic 0744 699 040

Ambaleaza produsul/produsele corespunzator pentru ca acesta/acestea sa fie ferit/e de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma

necorespunzatoare din cauza ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Expedieaza coletul la adresa: Str. Biharia, nr. 67-77, corp H, et. 1, Metav Business Park, prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Posta Romana.

Dupa receptionarea coletului vei fi contactat/a de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului/produselor.

Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu au fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 2 ore de la primirea coletului.

8. Datele mele sunt protejate de legea privind confidențialitatea datelor?

Da, prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date este reglementată de Legea nr. 677/2001 (denumită în continuare ”L677/2001”). SkinBeauty îți respectă confidențialitatea. Poți intra oricând în profilul tău și îți poți modifica datele. Dacă dorești să-ți ștergi definitiv profilul este suficient să ne contactezi printr-un email la office@skinbeauty.ro

Avem nevoie de acordul tau in conformitate cu noile reglementari privind protectia datelor personale (GDPR). Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. Prin acceptarea acestora, te poti bucura in continuare de continutul site-ului nostru. Pentru informații sau solicitări, acceseaza paginile Prelucrarea datelor cu caracter personal si Confidentialitate si cookies. Confidentialitate si cookies

Open chat
Vorbeste cu noi
Buna 😀 Cu ce informatii te putem ajuta?
[]

Reset Password